Borta :/

Nu har jag tyvärr varit borta ett par dagar men jag har inte suttit vid datorn ngt. Sorry för att jag inte sa ngt till er :/

I söndags var jag ju med Sara när hon tävlade lätt d och lätt c på Frankie. I lätt d kom hon lite fel på ett hinder men i lätt c kom hon placerad. 9:a :D:D:D Vi hade jättekul!

På måndagen var jag sjuk och nördade DH. Hade väl hyfsat kul :D (Förutom den lilla detaljen att jag inte mådde så bra ;D)

Igår mådde jag inte så bra men gick te skolan iaf. Tog tåget in till U:a efter skolan och var på synundersökning. Visade sig att jag behövde betydligt starkare linser. Suck. Men det var otroligt skönt att gå på stan i solskenet. På bussen hem träffade jag flera bekanta bland andra min granne. Hans mamma kom o hämtade honom o jag fick hänga med. Dock var det hans låtsaspappas jobbil med bara 2 säten men jag o J fick tränga ihop oss. Myysigt ;)

Idag hade jag otroligt roligt. Vi slutade tidigt och det var bara Jag, Annie och Johanna som stannade kvar i skolan. Vi hade en ballong som vi döpte till Jörgen. Sen när vi hade kommit till typ utgången så kom A på att hon hade glömt en sak så hon skulle springa o hämta den grejen. Jag och J fick ett hysteriskt skrattanfall åt ingenting och så hör vi att några killar några killar säger( bland annat den killen jag gillar lillebror, killen jag gillar går i 9:an och hans lillebror i 8:an, dämpa er va. Och jag ba öhh nää. Och de säger inget alls. Så bad jag Johanna att hålla i Jörgen Och de ba vem av er är Johanna (vilket var en totalt onödig fråga eftersom han som frågade mkt väl vet att jag heter Marielle i och med att han sa en sak till mig i bussen dagen innan och då använde han mitt namn) och då sa jag hon och pekade på Johanna. Och de ba va söööta ni är. Och jag o J bryter ihop igen och så kommer Annie där och fattar nada. Ochså säger de åt henne och gå så att de kan umgås med mig och J. Så sprang vi alla xD


Guuud så kul vi hade xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0