Heeeej!

Nu har jag vart i Hafjell dåra:D Det har vart jättekul fast det där med o flirta gick åt h-vete xD Ni förstår, mammas kompisar  K o H och deras barn skulle med. Och deras son skulle ha med sig en jättesnygg kompis som jag naturligtvis skulle flirta med ;) Och alla skulle ju äta middag tillsammans på kvällen.

 När vi kom upp till fjällen fick vi veta att min familj skulle ha stuga 2 mil ifrån de andra. Och  vägen till dem var supersvår att köra. Så jag träffade han när alla åt lunch tillsammans i backen.  Men killar äter ju på typ 2 min så det hanns ju inte med ngt. Och sen åkte han hem efter typ 2 dagar eftersom han hade fotbollsträning.

Och liksom... Åka hem från fjällena på grund av en träning. Då måste man väl va lite korkad :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0